آماد برش پارس

آماد برش پارس تامین کننده دستگاه و تیغه اره نورای

آماد برش پارس

آماد برش پارس تامین کننده دستگاه و تیغه اره نورای

آماد برش پارس با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش انواع تیغه اره‌های نواری فولادی بی متال فولاد بر و استیل بر با هدف ارائه بهترین تکنیک‌های برش قطعات فولادی خدمات توزیع تیغ اره نواری برند آدلر آلمان (نماینده انحصاری) در گریدها، ابعاد و دندانه‌های مختلف، فروش دستگاه اراه نواری زاویه بر و فول اتومات تا سایز ۲ متر، ارائه خدمات جوشکاری و تعمیرات تیغه‌ها و دستگاه اره نواری، ارائه خدمات مشاوره فنی و تخصصی برای دستگاه و تیغه‌های برشکاری، ارائه خدمات پشتیبانی شامل آموزش و خدمات پس از فروش را ارائه می‌نماید.

  • ۰
  • ۰

تیغ اره نواری فولاد بر

تیغ اره نواری فولاد بر یکی از مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین انواع تیغ اره ها به شمار می‌رود که برای برش فولادهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولاً این نوع تیغ ها از فولادهای سخت بی‌متال تولید می‌شوند و علاوه بر برش خوب، عمر طلانی هم دارد. نکتۀ دیگر این که، هنگام خرید تیغ اره نواری فولاد بر باید به چند مورد مهم توجه نمود. شامل عرض تیغه، سطح مقطع، نوع فلز، توپر و تو خالی بودن مقطع مورد نظر می‌باشد. اگر به دنبال تیغه‌ای با کیفیت بالا و همه منظوره برای اره نواری خود، با برش دقیق و عمر طولانی تیغه هستید، این تیغه انتخاب مناسبی است.

 

خصوصیات تیغ اره نواری فولاد بر

تیغه های اره نواری فلزی دارای هندسه‌های دندانه‌ای هستند. که برای برش انواع فلزات روی اره های نواری فولاد بر عمودی یا افقی بهینه شده‌اند. اره نواری فلزی سرعت کمتری نسبت به اره نواری برش چوب دارد. تیغه‌های دندانه دار معمولاً لبه تمیزتری نسبت به تیغه هایی با لبه ساینده باقی می‌گذارند. تیغ های باریک اغلب در ماشین‌های کوچکتر مورد استفاده قرار می‌گیرند و برای برش های منحنی هنگام استفاده بر روی اره های نواری عمودی انعطاف‌پذیر هستند. تیغه‌ های استاندارد در اره های نواری عمودی و افقی برای کارهای تعمیر و نگهداری، ساخت در مقیاس کوچک و نجاری و سایر کارهای متناوب استفاده می‌شود. تیغه های عریض در کارهای تولیدی و در مواقعی که نیاز به برش های طولانی‌تری باشد استفاده می‌شود.

 

تیغ اره نواری فولاد بر

تیغه اره نواری فولاد بر

انواع تیغه اره‌نواری فولادبر

  • تیغ‌ اره M42: این نوع تیغه برای مصارف عمومی و همچنین برش انواع مقاطع بسیار کاربرد دارد.
  • تیغه اره M51: یک تیغ اره ی پرکاربرد به شمار می‌رود که برای برش انواع پروفیل‌های حجیم و فولادهای سخت استفاده می‌شود.
  • تیغ اره آلومینیوم بر: این تیغه دارای انعطاف و حساسیت بالایی است و برای برش انواع آلومینیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی